Milionerzy zawsze mają portfele w tym kształcie. Dzięki nim pieniądze same się mnożą
Chcesz przyciągnąć wielkie pieniądze? Noś je w taki sposób, jak robią to najbogatsi ludzie. Milionerzy zawsze mają portfele w tym kształcie. Jeden szczegół sprawia, że pieniądze same się mnożą. Sprawdź to u siebie.

- Wróżka Katja
W tym artykule:
Najbogatsi ludzie na świecie dobrze wiedzą, jak przyciągnąć pieniądze. Wielu z nich stawia na symbole, które mają wręcz magiczne właściwości. Podstawą jest tu miejsce przechowywania gotówki. Podobno milionerzy zawsze mają portfele w tym kształcie. To dzięki nim pieniądze same się mnożą. Kluczowy jest tu wygląd i rozmiar. Warto spróbować tej metody.
Milionerzy zawsze mają portfele w tym kształcie
Coraz częściej okazuje się, że najbogatsi ludzie sukcesu nie wyróżniają się z tłumu i stawiają na tzw. "quiet luxury", czyli dyskretną elegancję i luksus. Sekret ich powodzenia nie leży w ich wyglądzie, lecz dodatkach i akcesoriach działających na korzyść energii pieniądza. Pisaliśmy już o okularach, które zawsze noszą milionerzy, ale warto spróbować też innej metody.
Z wieloletnich obserwacji wynika, że milionerzy zawsze mają portfele w tym kształcie, który jest dość nietypowy. Ich portmonetki wyróżnia rozmiar, który jest zbliżony do wielkości banknotów. Chodzi o to, by portfel mieścił banknoty w całości, bez ich zaginania czy składania na pół. Podobno ma to ogromny wpływ na szczęście w finansach.
Zobacz też:
Nigdy tego nie rób, gdy znajdziesz pieniądze na ulicy. Inaczej pech murowany
Nigdy tego nie rób, gdy znajdziesz pieniądze na ulicy, bo więcej stracisz, niż zyskasz. A na dodatek możesz ściągnąć na siebie wielkie kłopoty.
Dzięki temu portfelowi pieniądze same się mnożą
Ludzie, których inspiruje zachowanie milionerów, zdradzają, co wspiera powodzenie finansowe. Najbogatsi tego świata najczęściej mają portfele, które mieszczą banknoty w całości. Wiąże się to z pewnym przesądem. Podobno pieniądz, który leży wygodnie w portfelu, chętnie przyciąga kolejne. Dzięki temu pieniądze same się mnożą.
Czy ten przesąd sprawi, że przyciągniesz pieniądze? Jeśli do tej pory nie miałaś portfela, który mieści banknoty w całości, możesz wypróbować tę metodę. Jest w nim pewne ziarno prawdy, ponieważ sami milionerzy wierzą w ten przesąd. Warto spróbować, tak na wszelki wypadek.
Przeczytaj także:
Łuska gryki w portfelu przynosi pecha. Milionerzy jej unikają
Łuska gryki w portfelu przynosi pecha i wie o tym każda osoba, która dorobiła się wiekach pieniędzy. Dowiedz się, co warto mieć w portfelu na pieniądze.
Polecane
Zrób to 24.12 z samego rana, a 2025 przyniesie ci wielkie pieniądze. Jest 1 warunek
Milionerzy zawsze mają przy sobie ten 1 drobiazg. Przynosi im szczęście i pomnaża zyski
Te cytaty z Biblii doskonale uzupełnią kondolencje. Dzięki nim dodasz otuchy bliskim w żałobie
Te 3 znaki zodiaku otrzymają anielskie wsparcie w finansach. Ich portfele wypełnią się pieniędzmi
„Ostatnie słowa babci przed śmiercią zmieniły moje życie. Dzięki nim znalazłam w piwnicy fortunę”
Cytaty bliskie sercu, które warto znać. Dzięki nim wyrazisz swoje myśli i uczucia w wyjątkowy sposób
„Mąż cały czas kisił pieniądze jak zeszłoroczne ogórki. Gdy zmienił się o 180 stopni, zatęskniłam za tym skąpcem”
Przestań w kółko mówić "przepraszam". Dzięki tym 2 słowom zyskasz większy szacunek u innych
Zrób 1 rzecz w poniedziałek z samego rana. Dzięki temu cały tydzień będzie wspaniały
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa