Aplikacja pod nazwą „Wejdź ze znajomymi do Schaffy” wystartowała 11 kwietnia. W ciągu pierwszego tygodnia skorzystało z niej ponad 1000 użytkowników. „Jedyne co trzeba zrobić, to zaprosić swoich wybranych znajomych do przyłączenia się do fanklubu Schaffashoes na portalu Facebook.com. Każde skuteczne zaproszenie skutkuje zdobyciem dodatkowej zniżki na zakupy”- tłumaczy Marcin Mystkowski, odpowiedzialny za social media.

Jest o co walczyć…. Do zgarnięcia aż 50% zniżka na buty wszystkich marek dostępnych w Schaffashoes.

„Tylko u Nas będzie można kupić balerinki Huntera, wybrane modele pachnącej Melissy oraz niezwykle barwną, nieznaną polskiej konsumentce gamę butów Lacoste za połowę ceny”- zachęca do uczestnictwie w zabawie Piotr Żubiński, właściciel Schaffashoes.pl.

Specjalnie dobrane marki, które są ikonami stylu w swoich kategoriach zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów. Oferta Schaffashoes to wyjątkowa kompilacja topowych kolekcji a więc bogactwo wzorów, feria barw i szeroka gama różnorodnych modeli dostępna w jednym miejscu. Wśród marek zasługujących na szczególną uwagę są mające ponad 100 letnią tradycję U.S Polo Assn., jakościowo perfekcyjne Marco Polo oraz znane z innowacji i odwagi w eksperymentowaniu Pepe Jeans London.

Promocja dotyczy wszystkich butów nawet tych z najnowszych kolekcji oraz tych które już są w obniżonej cenie. To jednak nie jedyne atrakcje przygotowane dla fanów Schaffashoes. Już wkrótce rusza konkurs przygotowany wraz z modowymi gigantami Tommy Hilfigerem i Pepe Jeans London, w którym główną wygraną jest wyjazd na niezapomniane zakupy do światowej stolicy mody- Barcelony. Wartość nagród do zdobycia przekracza 6000 zł.