To kapsułowa kolekcja, w której skład wchodzą sportowe ubrania, buty i akcesoria np. okulary i zegarki oraz perfumy The Girl. To połączenie nowoczesnego podejścia do mody ulubienicy Ameryki, Gigi Hadid i nieco bardziej tradycyjnego stylu marki Tommy Hilfiger, zwanego “classic american cool”.  Marynarskie kurtki z rzędem złotych guzików, paski rodem ze statku wycieczkowego – plus sportowe sylwetki i romantyczne, bardzo kobiece sukienki z lekkiego szyfonu.

Do tego bardziej rockowe skórzane kurtki i miękkie swetry z warkoczowym splotem. Całość wypada romantycznie, ale przekornie i bardzo w stylu super modelki Gigi Hadid. To “dziewczyna z sąsiedztwa”, która właśnie tworzy nowe kanony piękna w branży mody, a liczba jej fanów rośnie proporcjonalnie do kontraktów oraz zleceń.

Premiera TommyXGigi będzie miała miejsce podczas Tygodnia Mody w Nowym Jorku, 9.września. Jednak będzie można tę kolekcję kupić już wcześniej, od 1.września na stronie internetowej mark oraz w Zalando, które jest jednym, ekskluzywnym dystrybutorem kolekcji w Europie. Gigi Hadid przyjedzie też 2. września na organizowane przez Zalando targi Bread&Butter. 


Bardzo lubimy!